nilssonf

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av fredrika nilsson - 1 juni 2010 18:12

Skolan var as usual, ganska normal..

När vi slutat vid halv tre, så hämtade jag och Albin mitt hamsterparadis jag "byggt" på träslöjden och ställde i bilen, sen stack vi till stan, jag min moster, min bror och Albin..

 

Först till 3:affären, min mobil var lagad dagen efter vi lämnat in den, men dom har inte sagt till förrän nu -.-

Sen så kollade vi på skor, hittade inget, så köpte vi snow slush och så köpte vi äntligen foundation :D 3 st faktiskt :o

Slutligen köpte vi mcdonald's och sen åkte vi hem..

 

Så nu lyssnar vi på Timbuktu och jag skickar över låtar från abbes mobil till min :)

Cosmos har också fått vara i sitt nya hus (A)

 

Men nu har jag startat blogg på blogg.se !

Så nu ses vi på www.fredrikannn.blogg.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards