nilssonf

Alla inlägg under april 2010

Av fredrika nilsson - 30 april 2010 22:56

Har suttit här ett tag med datorn nu och kollat efter avslutningskläder..

Vad tycker ni om dessa klänningar?

Den här översta tycker jag mycket om!


      


Snygga va?

Väldigt billiga också, speciellt den sista som endast kostar 60 kr på H&M.

Alla klänningar är ifrån H&M.

Här är en klänning ifrån Gina tricot som är min allra favorit!

250 kr!

  

Min mamma tycker också den är rätt söt, men vad kan man ha under klänningen?

Njaaa, kanske ingenting! :D ?

Får se till att bättra på brännan här nere i Skrea och så :D

Skulle blivit riktigt fint, plus någon kofta eller någonting över..

Ska kolla på olika hemsidor (även om det blir ullared enligt mamma som vanligt).

 

Vad ska ni ha på er :D ?

 

Nu ska jag iallafall sova tänkte jag, ses imorgon ! 

Av fredrika nilsson - 30 april 2010 20:52

Hallå eller! :o :> :D

Sitter nere i Skrea efter att ha suttit i bilen med min syster och pratat, fast jag somnade en stund och hade nackspärr efteråt -.-

Haha , nä men, jag vill döpa om mig :(

Till Paulina typ, det är ju skitfint! :D

Iallafall. har varit här nere i typ 1 timme snart, och har pratat lite med Albin på MSN..

 

På klasstimman kom det en kvinna och berättade om olika slags läger som hålls i sommar.. Jag fastnade direkt för ett läger på Sundhammar, den 21 - 23 juni..

Ska se om några vill gå ihop med mig, för då klistrar vi ihop våra anmälningar..

Albin kunde inte, och Celina, Lisabeth, Moa & Lia har jag frågat nu.. Även Lovisa..

Får väl se hur det blir med det :D

 

SVAR PÅ KOMMENTAR:

Comviq, det är inte fel på mitt själva kontantkort comviq, utan mobilen.. Varför jag skriver "comviq mobilen" är för att jag har två telefoner, en 3 telefon och en comviq.. Så det är inte fel på comviq, utan telefonen! Tack för hjälpen iallafall! ;) :)

 

Snart ska min syster ha datan, så jag får ta mammas data men då har jag inte tillgång till MSN..

Så om ni vill chatta med mig, finns jag på facebook och bilddagboken :) Lägg gärna till mig på bilddagboken så kan jag berätta vem av alla Fredrika Nilsson på facebook jag är! ;)

Hoppas på chattkväll :D

 

  

Av fredrika nilsson - 30 april 2010 17:13

NU MÅSTE JAG SPRINGA,

ALLA VÄNTAR PÅ MIG!

ÄR NERE I SKREA RUNT HALV SJU - SJU..

SKA SE OM JAG KAN BLOGGA DÅ..

BILDER FRÅN SKREA FÅR NI PÅ SÖNDAG, MEN ANDRA BILDER FRÅN GOOGLE OCH SÅ KAN JAG LADDA UPP UNDER HELGEN..

 

SÅ UNGEFÄR RUNT 8 - 9 TIDEN KOMMER JAG MED EN HISS OCH DISS OSV :)

PUUUUSS <3

 

  

Min kusin Wilma :D

Av fredrika nilsson - 30 april 2010 15:24

Music (L)

Några av låtarna är inte direkt nya, men sjukt bra ändå!


Yesterday - Toni Braxton.


Put your hands up for detroit - Fedde La Grand. (FAVORIT)


Hands up - 50 cent.


Fight for this love - Cheryl Cole. (FAVORIT)


Hey, soul sister - Train.


If we ever meet again - Timbaland ft. Katy perry. (FAVORIT)

 

Turn the lights off - Kato (FAVORIT)


Natteravn - Rasmus Seebach (ABSOLUTA FAVORIT).


Av fredrika nilsson - 30 april 2010 15:14

Hej på er!

Har nu kommit hem efter en händelserik morgon - förmiddag & eftermiddag!

Vi fick tillbaka våra prov idag.. Fick 21 av 46.. 23 var godkänt, satan!

Iallafall, hon hade räknat att jag fick 19, men 21 var rätt! ;)

Dagen rullade på, den var faktiskt bra..

Sista lektion var klasstimma där vi diskuterade veckan..

Vi slutade vid halv två och då åkte jag och Albin med min mamma till vikingamarknaden, men Albin gick hem till Celina för att gå med henne,

Så jag gick ensam med min mamma och lillebror!

 

Fick iallafall köpt lite godis, mums!

Har nu packat också, så nu ska jag läsa bloggar, blogga, osv :)

Vi ska ha med oss 2 laptopar ner till Skrea sen, så jag kommer kunna blogga :D

 

Var ni på vikingamarknaden, om ni bor nära?

 

  

+ en sur jordgubbsrem till som redan är uppäten (A)

 

  


Av fredrika nilsson - 29 april 2010 21:03

Jag som har sjukt svårt att bestämma mig, har äntligen gjort det!

Fick bli det armbandet med en cupcake på som jag la upp en bild på i förra inlägget..

Det stod mellan det och detta armbandet:


Jag tyckte denna passade perfekt lixom, men det förra armbandet var sötare och gulligare!

Får hoppas på att jag vinner något av detta som jag tävlat om idag.. 4 tävlingar va? Haha, kan inte ens hålla räkningen..

 

En helt annan sak nu,

tycker inte ni också att det känns som fredag?

Jag har lixom ställt in mig på att imorgon åker vi till skrea, och jag kan vara uppe i 3 timmar till och vakna vid 9 - 10..

Tyvärr är det inte så, för imorgon är det skola som vanligt..

Får gå upp klockan sju som jag alltid gör..

Men jag tycker ju om skolan så det känns bra..

 

Imorgon är schemat:

Kemi (bara göra klart periodhäftet)

Engelska

Arbetspass

Lunch

Klasstimma,

en rättså soft dag med andra ord..

Efter skolan som vi slutar halv två, bär jag mig av till vikingamarknaden och kolla lite med de andra i klassen!

Efter det åker jag till Skrea igen! Moa är ju där nere så det blir kul :)

Detta blir förmodligen det sista inlägget idag..

Hur många inlägg blev det? 8 - 10 eller?

Jaja, det får bli inläggen som inte kommer komma under helgen..

På söndag när jag kommer hem bloggar jag på som vanligt..

(KANSKE jag får låna min systers data och blogga snabbt! ^^)

 

Gårdagens outfit! ;)

 

        

En till bild på den outfiten fast med jackan på =D

Gullig regnbåge nere på bilden :)

Av fredrika nilsson - 29 april 2010 20:41

Sitter för tillfället och läser bloggar..

Inläggen på bloglovin blir bara fler och fler!

165 har jag kvar, 300 när jag började läsa..

Jaja, jag gillar det iallafall, riktigt mycket!

 

Sitter också och kollar igenom cocoo.se för att hitta ett smycke jag kan vinna hos Foki (Ja, hon har ännu en tävling.)

Vill gärna ha ett armband, så kollar på den kategorin..

Har hittat ett cupcakesarmband, men letar fortfarande =D

Så snart kommer ännu ett tävlingsinlägg ! ;)

 

  

Armbandet jag funderar på.. Gulligt va?

Av fredrika nilsson - 29 april 2010 19:44

Jag pratade ju om att vi har en uppgift i skolan att skriva en dikt?

Som ska handla om kärlek..

Jag kom på min igår, och lovade er att visa den till er när jag var klar med den..

Nu är jag klar med den, och såhär står det på min dikt:


  

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards