nilssonf

Alla inlägg den 20 april 2010

Av fredrika nilsson - 20 april 2010 20:30

Helluu !

Idag var jag ganska emo och osocial (sant, faktiskt..)

Men på perioden var jag överhyper..

Vi gjorde olika expriment i grupper, jag med Angelica & David.. Emma hoppade även in i gruppen..

Träslöjden (lektionen efter perioden) var också ganska bra, den bästa hittils..

Det enda jag "hann" var att limma på lite lister !

 

Efter lunchen så var det idrott, uppe i fontin som vanligt..

Där var jag som mest emo, haha..

Sen cyklade man till busstationen med Angelica i full fart, bussen stod och väntade, var så stressad så råkade slänga Annas cykel, den ramlade :(

 

Direkt efter skolan var jag med Sanna, vi gjorde inget speciellt, hon bor ju på 3:e våningen i ett höghus och hon släppte mitt favoritarmband ifrån sitt fönster så det gick sönder, dumme fan! :'(

 

Nu när jag kom hem gjorde jag spanska läxan..

Duktigt, och imorgon ska vi bada, ska bli kul,

eftersom jag inte varit med de 2 senaste (och enda) gångerna vi har det..

Detta ska vi göra tre onsdagar i rad..

 

Lite bilder från dagen iallafall:


  

T-shirt - Gina tricot.

Svart baslinne - Gina tricot.

Svarta tights - Ingen aning, haft i flera år XD


Albin, Lia, Celina, jag & Emma innan idrotten..

 

Och när vi väntade på bussen i Bohus, så frågade Sanna om jag ville ha en allergitablett av henne, så frågade jag vad som kunde hända om jag åt den, hon ba: ingenting..

Så jag åt den, fyfan vad chokad hon, Johanna & Albin blev, haha !

Strax efter mådde jag lite illa, !

 

Nu ska jag strax sova iaf, pusspuss!        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards