nilssonf

Alla inlägg den 18 april 2010

Av fredrika nilsson - 18 april 2010 19:54

Den bloggen som ... : (enligt mig)

 

* Uppdaterar bäst - Kissie.

 

* Gör bäst videobloggar - Babysenorita (Aliette)

 

* Har roligast humor - Amir.

 

* Är finast - Kenza & Paow.

 

* Är gulligast - Dessie.

 

* Har den underhålligaste bloggen - Kissie.

 

* Är en blogg om mycket - Apieceofsisters.

 

* Är bästa skvallerbloggaren - Falsksanning.


Av fredrika nilsson - 18 april 2010 19:40

tjenatjena !

 

Hann / orkade tyvärr inte blogga i morse innan jag gick ut med GTn, och hann inte heller efter rundan, eftersom min kusin Alexandra kom, så åkte vi till Onoff på / i (!?) Backaplan, och köpte mobilen..

Den är väldigt liten och görsnygg, men den har den efterblivna menyn, fuck !

Iallafall, jag är nöjd med den..

Den gick på 679 kr tror jag..

 

Så mitt nummer är fortfarande 0737 67 88 49, comviq ofc!

Har inga pengar på den, och eftersom mamma fick lägga till 2 - 250 kr så vill hon nog inte fylla på den och fylla på mitt busskort, OCKSÅ!

 

Jaja, jag står ut !

Så om det är ngt viktigt får ni ringa mig..

 

När jag kom hem så träffade jag Sanna en stund, vi gjorde inte så mkt, och sen kollade vi på film.. American virgin igen, haha ^^

Efter filmen gick jag hem :)

 

Ska läsa några bloggar och sen ska jag fixa lite i rummet, tänkte jag..

Hörs, puss.

 

  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards