nilssonf

Alla inlägg den 28 april 2010

Av fredrika nilsson - 28 april 2010 22:20

Känner mig lite halvt skyldig att blogga en sista gång idag eftersom jag varit så dålig på att uppdatera den sista tiden..

Har egentligen ingenting att säga, bara godnatt..

 

Förresten, ni som checkar Andra avenyn (ni som inte gör det, BÖRJA!) tyckte ni om dagens avsnitt? Jag själv älskade det, börjar nästan gråta när jag ser att avsnittet snart är slut (kollar på datorn) och ATT DET SLUTAR NU I MAJ!!!!! HELA PROGRAMMET ALLTSÅ, FÖR EVIGT!

Jag tycker det är jättesynd, och nu händer det ju jättemycket saker och förstår inte hur allting ska sluta!

 

Iallafall, imorgon ska jag vara med Angelica igen..

Idag kom jag ju hem vid åtta och var "tvungen" att gå in på facebook, blogga på två olika bloggar, läsa bloggar och plugga till kemi..

Sen för att inte glömma att jag har en läxa att skriva en kärleksdikt, vilket inte är det lättaste..

Är snart klar på den iallafall, den behöver nog finslipas och så lite, laddar upp den i bloggen när den är klar..

Det jag ville komma med det här stycket, var att jag antagligen kommer hem tidigt imorgon.. Får ta en buss som går kvart i sex.. Så är jag hemma halv sju ungefär.. Då ska jag göra klart dikten, plugga till engelskaprovet nästa vecka och läsa igenom alla bloggarna..

Angelica kommer nog inte tycka om mig, men det är andra gången vi är med varandra denna veckan, och vi har 4 timmar med varandra, så det får räcka för henne!

 

På fredagen är det vikingamarknad i kungälv, så direkt efter plugget (går i kgv) drar man dit med Angelica, Moa, Celina, (Kanske Lia om hon inte åker till Malmö), Lisabeth, Emma, Albin, Lovisa och alla andra.. Antagligen kommer jag och Angelica gå ensam tillslut, men det är väldigt skönt det med..

Får se till att ta med mig en hundring eller så :)

 

Nu ville jag ingenting mer, bloggar imorgon när jag kommer hem!

 

Sov gott, dröm sött..

Puss på er!

 

En bild på mig och Lia.. Ifrån förut/dagen var den INTE, 4 - 5 månader gammal kanske :)  

Av fredrika nilsson - 28 april 2010 20:16

Helluu , gårdagen och dagen var awesome. Okej, inte alls, men typ.. Nästan.. Ungefär.. Nä, men typ.. Normala har dagarna varit..

 

Igår kom Sandra ner en stund till mig och Albin, umgicks lite med henne, sen hade man en intressant diskussion / ett trevligt samtal med Albins mamma.. Skönt att prata med vuxna ibland !

 

Mamma hämtade mig halv nio ungefär ! hihihihi.

(Förstår inte det roliga med det, men ajauu)

 

Idag så var det ju skola som vanligt, gick igenom det sista inför provet imorgon (OMG PROVET ÄR IMORGON.. IMORGON, TORSDAG ! EFTER DETTA INLÄGGET OCH ETT INLÄGG PÅ MIN PRIVATA BLOGG FÅR JAG BÖRJA PLUGGA SOM EN BÄVER).

Resten av dagen gick, diggade spanskalektionen sjukt mkt, verkligen!

Var tyst, alla var tysta och vi bara skrev..   

 

Lunch, svenskalektion.. Vi ska skriva en egen kärleksdikt och läsa upp den !

Hmmm..

 

Sista lektion var i oasen, vi skulle bada..

Var kul, har lärt mig att simma "normalt" nu , hehe ! ;)

 

Efter skolan var jag med Lia, hinner tyvärr inte förklara mer för jag måste verkligen plugga, vi ses imorgon!

Hinner inte komma med outfit bild, tyvärr

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards