nilssonf

Alla inlägg den 23 april 2010

Av fredrika nilsson - 23 april 2010 21:24

Förut åkte jag till kungälv efter middagen (ungefär vid 4.)

Lämnade ett par filmer på Mimers som vi hyrt, gick in på Hemmakväll och hyrde filmer och köpte godis, och systemet..

Sen skulle jag till Sanna, men hon öppnade inte, så gick hem igen :/

Imorgon åker jag till Skrea, och kommer hem på söndag eftermiddag, för på söndagen åker vi direkt till min kusin Wilma som fyller 3 år tror jag !

Min syster har nog med sig laptopen, och även mamma, så kan nog blogga då och då !

 

Förresten, hade med mig en sjukt god yoggi till utflykten idag!

"Strawberry och lime!"

  


Iallafall!

En packlista till Skrea!


  


Nu ska jag nog lägga mig framför en film!

Puss på er !


Av fredrika nilsson - 23 april 2010 13:29

Sho, hemma nu !

Som ni vet så var vi i Göteborg idag och kollade på någon utställning av målningar som döda konstnärer gjort..

"And there was light" hette "föreställningen" eller vad man kan kalla det, och det var rätt fräckt hur dom hade ordnat det !

 

Först var det kemi som vanligt, sen gick vi alla till bussen och tog den in till Göteborg, där vi gick till platsen där det skulle vara..

Vi fick ett par hörlurar och en ficklampa, så skulle man koppla in hörlurarna i ficklampan, så gick man in i ett mörker, så var det tavlor, och en liten sak bredvid som man lös med ficklampan på, så kom det information om målningen i hörlurarna, riktigt fräckt !

 

Sen tog man bussen hem igen, åkte med Sanna,Albin & Jesper,

och efter någon hållplats så hoppade 6g ifrån surteskolan på !

Härligt att träffa alla igen.. Linda, Filip, Simon, Philippa, Sofia, Linnea och allihopa..

Synd var det att inte Jann och Niti åkte med, dom vill man ju träffa allra mest, men jaja !

 

Sen ska jag vara med Sanna, nu ska jag sätta på musik och städa litegrann !

Bilder:


  

Dagens outfit..

Randig tunika - H&M.

Gult baslinne - Gina tricot.

Leggins - ingen aning.


  

Jag och Emma på bussen till Terminalen.

 

Mitt ansikte ville inte fastna på bild idag, :(

Dagens smink var iallafall foundation, ögonskugga &Mascara!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards