nilssonf

Alla inlägg den 19 april 2010

Av fredrika nilsson - 19 april 2010 21:20

Såhär ser min vecka ut !!!111oneone



Eran då ;) ?  

 

Ett par saker jag glömde tillägga!

 

Onsdag - Läxa i Spanska att skriva om ett spansk-talande land på svenska.

Jag tar landet Chile, eftersom Juan är där ifrån (A)

 

Tisdag - Något engelskaförhör i engelska, ..

Får väl plugga imorgonbitti i skolan..

 

Torsdag - Tagit reda på vad ett helgon är (:S)

Av fredrika nilsson - 19 april 2010 20:51

-Blev en kvart på cykeln, H A H A H A !

Jaja, jag skyller på att 2½män började..-

 

Nytt ifrån H&M iaf !

Grymt heta väskor från HM, min favorit var helt klart den sista !

 

   

Väldigt fin cardigan..

 

Söta klänningar/tunikar (!?)..

Tyckte mest om den vita eller ljusrosa.. Dom skulle nog bli snygga i sommar!

 

   

Sjukt snyggt linne! Helt underbart! Blir ditt för 149 kr ;)     

 

 

 

Av fredrika nilsson - 19 april 2010 18:23

  

Everlast - Ullared

Jeansleggins - Klädkällaren.

 

Mamma hade även köpt lite kakor,

hur söta var inte kakorna och själva paketet!?

 

 

Näe, nu ska jag fan ta och sätta mig på motioncykeln och sitta där i minst en halvtimme..

När jag väl ska cykla på den där, så är det i typ 1 timme, en gång i månaden..

Nu ska jag fan ta och börja cykla minst en gång i veckan (försöka iallafall) så länge jag hinner och orkar..

Så gymmar jag med Sanna på söndagar,

VEM KOMMER FÅ VÄRSTA BEACH-KROPPEN TILL SOMMAAARN :DDD ?

oops..

Då gäller det bara att hålla sig borta från colan varje dag och chokladen och klubborna som man köper varje dag efter skolan , nurå :(

WISH ME LUCK :OOOO  

Av fredrika nilsson - 19 april 2010 18:17

Bloggarna jag har haft innan la jag ner efter ett tag eftersom jag tröttnade,

men jag ska verkligen försöka att orka med den här..

Och inte bara skriva inlägg om vad som hände i skolan, osv,

utan också om musik, mode, massa test, osv..

 

Fler inlägg strax.

 

  

Av fredrika nilsson - 19 april 2010 16:51

Helluu majsungar.. ^^

 

Är hemma från skolan nu, den var rätt chill idag ,assu..

Först period med Kari som vanligt, idag var det faktiskt tråkigt..

matte, spanska (hade prov där, fick 5 poäng av 8)

lunch, svenska, bild..

På bilden satt jag ute på bänken med Sanna & Ludvig, och så kom Jesper och snodde min skor, och kallar mig för Friterad bäverpunggggggg :o

Man ba whaaaaaaaaat !

 

Bussen hem med Albin och Sanna sen,

och nu sitter jag här..

Ska städa lite idag, och nyss kom mamma in med en lakritsburk med lakrits i, haha de va fan inte likt henne att ge mig godis.. och speciellt på en MÅNDAAAAAAG !!

 

VEM FAN HAR SLÅTT MIN MAMMA!?

 

  

Och nu kom min mamma in med maten i tallriken, VAFAN HAR HÄNT!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?

Helt seriöst, jag är lite nervös.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards