nilssonf

Alla inlägg den 27 april 2010

Av fredrika nilsson - 27 april 2010 15:48

Shululu , skolan var rätt brau =D

Först kemi, var väldigt bra, träslöjd (fyfan, min träslöjdslärare tror att jag och Celina är typ smartast i världen, men det är vi inte =o ..

Inte ens nära det, :S

 

Iallafall. sen var det lunch, såg en martin idag (a)

Därefter åkte vi direkt upp till fontin där idrotten skulle vara..

Vi spelade brännboll och fotboll, en väldigt lyckad idrottslektion..

Sen slutade vi vid två, så jag cyklade ner med Angelica och var med Albin och hans pappa i 40 minuter.. Vid halv tre tog vi bussen hem ^^

 

Tills nu har vi bara luggit vid datorn typ..

Ska blogga på min privatblogg nu, sen ska vi hitta på något..

 

Bloggar hemma igen sen, puss !

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards