nilssonf

Alla inlägg den 22 april 2010

Av fredrika nilsson - 22 april 2010 20:47

Vad tycker ni om dessa från Gina tricot?


  

Älskar klänningen! Funderar starkt på om det är ngt till skolavslutningen!?


  

Denna snygga kaval över hade inte varit helt fel heller!

 

Har ni börjat fundera på avslutninskläder än?

Jag har nog börjat kolla lite, älskar att vara ute i god tid!

I år måste det bli en söt klänning, typ som den över!?

Gina tricot lyckas alltid med klänningar!

 

Och Lia ska ha fest den 29:Maj, (skrev fel i inlägget framför, typ, menar självklart inte Mars!).

Måste självklart ha nya kläder!

Det är ju en månad kvar, så får hoppas att jag hinner skrapa ihop lite cash till dess, hade också tyckt extremt mycket om outfiten ovan!

Återkommer med resultat om hur jag vill se ut på den festen..

 

Den börjar ju 18.00 och de flesta ifrån klassen är bjudna (alla utom en tror jag, men hon har sin anledning till det).

Har langat bästa musiken, och ska sova hos henne hela helgen..

Fan vad jag ser fram emot det !

Av fredrika nilsson - 22 april 2010 20:08

En grymt bra låt ifrån Lady FUCKING GaGa!



HON ÄR UNDERBAR !

Av fredrika nilsson - 22 april 2010 19:27

  

(Eftersom detta blir en ny "kategori" så får det bli 10 FAKTA idag =D

 

1. Jag älskar cola! Speciellt netto-cola!

 

2. Jag lär mig nästan ingenting i denna skolan jag går i..

 

3. Jag är alltid kär i någon.. Oftast i fel personer..

 

4. Jag har extremt svårt med matten.. Jag måste tillochmed räkna med fingrarna på 9 +8.. Kan inte det i huvudet..

 

5. Jag tycker väldigt mycket om hästar, techno, hiphop och kläder!

 

6. Jag börjar tycka mer om facebook än bilddagboken nu!

 

7. Jag ska till Thailand den 15 nov - 7 dec, i tre veckor.

(Se bild på de 3 olika hotellen jag ska bo på , nedan)

 

8. Förut var jag bussrädd, nu är jag inte alls rädd för det..

 

9. Jag skrattar hela tiden, men när jag inte känner mig bekväm, (när utrymmet jag är i är för litet, när jag känner att alla klänger) så kan jag få lite smådamp och börja skrika, springa, lägga mig på golvet, osv..

 

10. Jag blir så himla arg när någon varit i mitt rum, eller när jag kommer hem och det står framme något som inte jag har användt .. (Oftast är det min syster, hon snor mina saker hela tiden.)

 

  

 

  

 

&ett annat hotell men den bilden vill inte laddas upp!

Av fredrika nilsson - 22 april 2010 19:11

Idag var det skola, as usual..

Rätt lugn dag, först period, blir bara tråkigare och tråkigare för varje dag som går..

Efter den lektionen som slutade 10, var det arbetspass och då hade vi Tess.. Vi skulle städa "skolgården".. Fick en och en halv påse med skräp..

Det mesta var ölburkar och snusdosor :p

 

Engelska var det efter, ett litet förhör, det kändes att det gick bra !

Lunch sen då.. God soppa idag..

Sista lektionen var religion där vi pratade om Heliga Birgitta..

Så bytte vi platser också..

Sitter på andra raden bredvid Lisabeth och Emma.. Känns bra!

 

Efter skolan gick jag till busstation med folket, och tog en buss till Backaplan med Moa, där vi skulle "shoppa" lite..

Eller ja, kolla då!

Efter en stund där i Backa, så åkte vi hem..

Bussarna kom i bra tid, osv (behövde inte vänta i en halvtimme som igår)..

 

Kom precis hem ifrån consum, där jag varit och köpt matsäck till imorgon..

Vi ska på någon utställning om konst med Da Vinci, och lite andra snubbar..

Blev en 2liters nettocola (LOOOOVE) och drickyoghurt..

 

Åker direkt hem imorgon, så är hemma ungefär halv ett - ett..

Bloggar då! Undrar vad man ska hitta på imorgon..

 

Förresten,

den 29:mars har Lia fest !

Asfett, :) <3

 

Bilder:

  

Dagens outfit..

Lila tunika - H&M.

Mjukisbyxor - Ullared.

Övertröja - Ullared..

 

Har ni märkt att nästan alla mina kläder är från Ullared xd ?

Förresten.. Tycker ni om när jag laddar upp dagens outfit varje dag?


  

Körde en liten annorlunda frilla idag, haha..

Dagens smink iallafall:

Foundation,

Mascara &

läppbalsam.

 

Ett till inlägg dyker upp strax ! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards