nilssonf

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Övernattning i 5 dagar!

Av fredrika nilsson - 18 maj 2010 20:56

Visste ni att första måndagen efter avslutningen (14:e juni) ska jag och Celina sova hos Albin i 5 dagar!

Måndag --> fredag, det kommer bli hur awesome som helst!

Jag ska ta dit min hamster Cosmos dit och Celina ska ta dit sina :D

När vi sov där EN natt hann vi med hur mycket som helst, minns princip allting!

 

Vi spelade in en film medan vi sov eftersom dom tyckte jag var så konstig när jag sov, (filmen är i 2 timmar bara för Albins mobilbatteri tog slut - kommer snart ett inlägg med massa filmer, det vill säga några filmer från övernattningen, när jag sov) de fick hämta öronproppar för att jag snarkade och andades så högt, de kastade öronpropp-paketet på armen på mig ashårt men jag vaknade inte, jag reste mig upp helt klarvaken på natten när de var uppe, så började Celina prata med mig, men jag totalignorerade henne och bara la mig ner igen medan hon pratade med mig, de viskade saker i mitt öra som "Jespers armar, Juan som inte slår tjejer", osv och då hade jag börjat andas jättehögt!

Jag reste mig upp mitt i natten och bara kollade på dom, de spelade in en film och filmade mig och i slutet så reste jag mig upp och bara kollade på dom som om dom var dum i huvuvet, jag vaknade mitt i natten av att Celina satt och spelade ett bilspel, när jag vaknade nästa dag gick jag ut och kollade på TV sen gick jag tillbaka till rummet så reste sig Albin upp väldigtväldigt hastigt och frågade vad fan jag höll på med , men han hade bara drömt..

Ja, det är bara en liten del om hur det kan gå till på en natt med oss 3!

 

Haha, hoppas ni orkade läsa!

Jag tror vet att den veckan kommer bli den bästa på året!

Har SJÄLVKLART kameran i högsta hugg, och bloggar MINST en gång varje dag :)

 

Jag och Celinaälskling (www.celinawnick.bloggplatsen.se)

  

 

Den coola trion!

  

 

 
 
Alice

Alice

18 maj 2010 21:25

fin fin blogg :)

http://lifeofalice.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fredrika nilsson - 1 juni 2010 18:12

Skolan var as usual, ganska normal.. När vi slutat vid halv tre, så hämtade jag och Albin mitt hamsterparadis jag "byggt" på träslöjden och ställde i bilen, sen stack vi till stan, jag min moster, min bror och Albin..   Först till 3:affären, mi...

Av fredrika nilsson - 31 maj 2010 22:03


Jag har saknat blogg.se jättemycket, och har lust att flytta dit ! Varför jag började här är för att jag hade ingen ny MSN så jag kunde inte starta en ny blogg där..   Funderar på att flytta över dit.. Gör det nog imorgon efter stan ! Blir ...

Av fredrika nilsson - 31 maj 2010 21:01

Förut när jag drog till Sanna, så köpte vi glass och sen kollade vi på filmen 2012, men vi hann inte med de sista 20 minutrerna (som är bäst i hela filmen) för Sanna kom med idé om att vi skulle åka upp till jennylund och gå eljusspåret, så det gjord...

Av fredrika nilsson - 31 maj 2010 14:31

Idag slutade vi tjugo över ett istället för tre, för våran bildlektion blev inställd.. Dagen var rätt chill och väldigt bra väder.. Har inte mycket mer att säga, för jag ska äta lite snart och sen träffa Sanna :) Får se vad vi ska hitta på :d...

Av fredrika nilsson - 30 maj 2010 20:21


Det är för jävla hemskt att dessa 2 sjukt fina flickor gick bort för tidigt.. Till vänster har vi Therese Johansson Rojo som blev mördad, och till höger Malin Karlsson som blev påkörd utav tåget.. Jag sörjer med alla som känner de :(    ...

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards