nilssonf

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av fredrika nilsson - 8 maj 2010 11:26

Idag vaknade jag klockan nio,

så kollade jag på klockan.. jag ba: SHIT ÄR KLOCKAN TRE!? VAAA, HAR ANGELICA INTE RINGT, SHIT JAG VAKNADE KLOCKAN TRE!

men den var ju nio :o :P

Jag började baka kokosbollar med min syster i mina sovkläder, haha !

Dom blev iallafall sjukt goda, ligger för tillfället i kylskåpet!

Om 45 minuter ska jag åka med min älskade pappa, syster & hennes kompis till hemmakväll (Frida som hon heter, ska sova hos min syster idag) och jag ska köpa lite cola,

därefter åker jag direkt till Angelica, så ska jag sova där!

Äntligen :D

Vi ska ha skitkul, och försöka vara uppe långt in på natten..

Ni kommer få en massa fula bilder på oss på söndag!

Kan nog inte blogga mer idag, men ja.

 

Puss på er iallafall!

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards