nilssonf

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 22:56





           



Mitt ansikte ser lite redigerat ut :o


  


  




        


Så ser jag ut i löshår ^^ Ska klippa det lite :D


     


  


  


Ska skriva lite på min vägg nu snabbt,

hur har eran dag varit BTW ?

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 22:12

Förut gick jag upp till Bettan och åt lite grillat kött och potatisgratäng, förrförra sommaren åt vi det varje dag, jag lovar!

Men det är lika gott varje gång!

 

Efter maten runt fem så träffade jag Sanna,

så la vi oss på gräsmattan nära mig (okej, bredvid mig) på ett överkast (haha) och solade..

Vi pratade också lite gossip, det är ju ett måste, eller hur ;)

Lite senare kom Linda så var vi där en stund och skrattade och så.

För en timme sen eller något så gick vi in till mig och dom började sminka sig..

Så provade jag mitt löshår och så, och jag vet inte hur jag ska klippa mig!

Ska ju göra det nu i slutet av maj..

Vill ha som Linda, jättejättekort hår, som typ vuxna har (iallafall min mamma och hennes systrar)..

Men jag är osäker på om jag passar i det, hmm..

Ska fråga mamma om jag får ha så, annars får jag väl använda mössa! ?



Nu ska snart Linda och Sanna hem, och mamma och pappa är inte hemma..

"/

 

Bloggar senare iallafall, pus!  

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 16:27

Sitter och lyssnar på Amy Macdonald, bruden är fööör bra !

Satt förut på balkongen och solade och lyssnade på musik..

Det var väl bara i en halvtimme så gick jag in och duschade sen, och då hade jag fått en rand där mitt bhband suttit :D

 

Nu ska jag upp till Bettan och äta grillat, sen ska jag vara med Sanna..

Har en halvtimme på mig, sen måste jag ner för då kommer Sanna till mig så ska vi sola igen :D

Puss på er, kameran följer SJÄVKLART med :D

 

  

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 14:05

Ändrade planer, ingenting med Sanna..

Blir istället att sitta själv på balkongen med pappas laptop och ett par headset och dunka hög musik på spotify!

Jag SKA bli sveriges brunaste brud !

 

Hur är vädret hos er?

 

  

Det värsta med mig är att jag blir röd istället för brun -.-

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 13:38

Har precis bakat en bakelse som jag och Sanna kommit på (eller ja, egentligen hon) för typ 1 år sen :D

"Smultron och Leksaksbil special" , den håller på att svalna nu, fast man ska ha vaniljglass till men vi har inte det :o

Sitter iallafall och lyssnar på Broken door - Angel, den är sååå bra!

 

Ska träffa Sanna nu, så ska vi sitta på vår gräsmatta på en filt i shorts (iallafall jag) och äta det jag bakat :) Så ska vi dricka saft och sola :D

Kommer bli jätteskönt, eftersom det är 30 grader!

HEJ SOMMAR <3

Sen efter det ska jag upp till Bettan och Alexandra för att grilla och äta där :D

 

Bloggar iallafall senare, pusspuss!

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 11:49

Nu har jag städat lite (okej plockat undan det som luggit på golvet och dammsugit) och ska nu plugga lite..

Ska använda mina markeringspennor, det ska bli kul :)

Ska också se om jag skulle kunna baka lite, en paus i allt pluggande :D

 

Måste plugga engelska, matte, svenska & spanska :D

   Jag älskar dig.

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 11:07

Ja, nu har mamma&pappa åkt iväg för att hämta min svarta mobil!

Den nya jag köpte ni vet, vill inte ha den,

så ska se om jag kan sälja den eller något, nu när den inte dampar längre :)

För min rosa har det dock gått 3 veckor och 2 dagar.. Hur långt ska det ta för att laga en mobil?

 

Jaja, nu skiner iallafall solen (TACK) och precis nu börjar jag må illa

omg, vad är det?

Mår jag illa för att jag ska spy?

WHAT'S HAPPENING!?

 

  

I augusti när jag började Fredkulla!

Av fredrika nilsson - 22 maj 2010 10:47

Vaknade för 50 minuter sen, vid tio!   

Sen dess har jag bara suttit här vid datorn och lyssnat på musik medan jag läst lite bloggar.. Måste ta itu med det, har 894 inlägg kvar!   

 

Igårkväll frågade Sanna om vi kunde åka till stan hon och jag,

men min syster ska låna mitt busskort så jag kan inte :o

Ska iallafall städa och plugga..

Börjar med att städa, skönare att plugga när det är renare haha ;)

Vad ska ni hitta på idag då?   

 

Musikvideon till Cant be tamed - Miley Cyrus!

Både låten och videon är helt grymma!


Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards