nilssonf

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av fredrika nilsson - 7 maj 2010 22:29

Hej på er, gick ju som sagt ut med Sanna förut..

Vi köpte glass och pratade lite..

I stort sett pratade vi bara..

Sen tog vi en runda och så åkte min kusin Alexandra förbi mig, så frågade hon om jag ville följa med till maxi.. Eftersom jag skulle precis skiljas åt ifrån Sanna så åkte jag med..

Handlade lite, sedan körde hon hem mig, så nu sitter jag här!

 

På hemvägen så pratade vi om piercings..

Min moster tycker att man kan förlama hela ansiktet och man har piercingar och att man inte får något jobb om man är piercad, IN MY ASS!

Alexandra har i näsan och i läppen, hon har TVÅ piercingar!

JAG jobbar inte ens än, och jag ska bara ha i näsan, där de knappast syns..

Ska iallafall tjata hål i huvudet på mamma, för hallå, min kusin skaffade i näsan när hon gick i sexan!

Ska säga att piercing i näsan är det enda jag önskar mig på min födelsedag och att jag blir riktigt ledsen om jag inte får det..

Men ska se om jag kan ta typ den 10 juni, för den 11 juni är det sommarstart, och den 12 juni är det min födelsedag och avslutning för skolan..

Hade varit lite kul att ha det då!

Så ska säga till mamma att jag gärna betalar själv, och att Alexandra följer med mig!

 

Jaja, får hoppas!

 

Ha det bra!

 

 

Två bilder från teatern !

Leon och Sofia, så himla fina tillsammans och dom var superduktiga!

 

        

William var för skön!

Av fredrika nilsson - 7 maj 2010 16:54

Nu ska jag ut med Sanna och köpa lite godis..

Vi ska som sagt göra Surte osäkert ! ;)

Bloggar senare, puss !

Av fredrika nilsson - 7 maj 2010 14:52

Rebound (Eddie och Rabih från idol) - Hurriance.


Sean Kingston ft. Justin Bieber - Eenie Meenie.


50 Cent, Eminem, Cashis, Lloyd Banks - You don't know.

(Låten börjar inte direkt.)


Vilken var bäst? :D

Av fredrika nilsson - 7 maj 2010 14:44

Den här "dagens-listan" kommer att komma upp varje dag,

och nu ska jag även lägga till lite saker i listan..

 

Dagens humör: Bra!
Dagens mående: Imorse mådde jag illa, men inte längre..
Dagens frisyr: Utsläppt med diadem.

Dagens smink: Foundation och mascara.
Dagens klädsel: Tights med mönster, randig "tunika."
Dagens planer: Vara med Sanna.
Dagens materiella vill ha: Smink..
Dagens fundering: Ingen speciell.. Haha, "vart är Martin?" kanske ;)
Dagens beroende: häftmasse bollen jag tagit med mig överallt idag.
Dagens tråkigaste: Att jag inte träffar klassen förrän på måndag igen.. Och att niorna ska vara med och övernatta med oss, återkommer om detta.
Dagens längtan: Sommarstart!
Dagens superlängtan: Åttan!
Dagens tidning: Ingen alls.
Dagens låt: LÅTAR* (se nästa inlägg)

Dagens bästa händelse: Åttornas teater, underhållning på hög nivå!

Väldigt många sa att jag hördes hela tiden, skrattade asmkt!

Dagens önskan: Få Hillevis underbara kropp.

 

  

Tunika - H&M

Tights med mönster - H&M.

 

  

Av fredrika nilsson - 7 maj 2010 14:34

Nu vart veckan slut, och den har varit ovanligt bra!

Idag fick vi äntligen se åttornas teater!

Och jag har ett ord, WOW!

Asså alla var verkligen jättebra ! Sofia var jättebra, och även Hillevi!

Men alla var lika duktiga, nu längtar jag jättemycket till nästa år då vi ska göra samma sak.. 5 veckor har vi på oss (hela dagen, i 5 veckor) och vår lärare har planerat något LEKIGT! Seriöst, om vi ska stå och hoppa hopprep och mobba en och sedan bli bästa vänner, så bangar jag!

 

Dagen var riktigt kort, kändes det som iallafall, men herregud vad det blåser!

Nu är jag iallafall hemma och ska äta lite..

Sen drar jag ut med Sanna och gör Surte osäkert!

Puss på alla !

 

Det bara skriker MINNEN om bilden!  

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards