nilssonf

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av fredrika nilsson - 12 maj 2010 16:13

Är lite stressad nu (men tänker på bloggen också) för jag måste packa eftersom mamma har bett mig göra det 2 gånger nu under 10 minuter..

Det betyder att om hon kommer in i mitt rum en gång till och jag sitter vid datorn så bangar hon mitt huvud i dataskärmen!

Nej , men ..

 

Måste iallafall packa nu,

kan nog blogga en gång till innan jag åker,

men om jag inte hinner så får ni ha en trevligt (lång)helg!

Bloggar självklart nere i skrea också, men ja..

 

Puss på alla !

 

BTW:

Vad vill ni läsa om i nästa inlägg eller nästnästa, eller så?

5 sanningar, hiss och diss, en tanke (eller ja, asså en åsikt som jag skriver upp här i bloggen), osv..

Skriv det till mig, så gör jag det! ^^

 

  

Av fredrika nilsson - 12 maj 2010 15:49

Dagens humör: Okej!
Dagens mående: Bra..

Dagens frisyr: Utsläppt.

Dagens smink: Foundation och mascara & läppbalsam.
Dagens klädsel: chinos och tokio hotel tröja (fick panik i morse när jag inte hittade något bra att ha på min i morse så det fick bli en th tshirt.
Dagens planer: Åka till skrea!
Dagens materiella vill ha: Tillbaka min telefon, och bra högtalare med mycket bas!
Dagens fundering: ...
Dagens beroende: Ett hårspänne jag hållt på med hela dagen..
Dagens tråkigaste: Spanskan, idrotten och svenskan..
Dagens längtan: Till vi börjar åttan!
Dagens superlängtan: Längtar jättemycket till att köpa FRIDA tidningen..
Dagens tidning: Ingen..
Dagens låt: Turn the lights off - Kato.

Dagens bästa händelse: Teatern! = se sexiga Julian !

Dagens önskan: Att jag träffar "dom" utanför skolan ngn gång.

Av fredrika nilsson - 12 maj 2010 15:42

Skolan idag har varit ganska tråkig..

Det lätt bästa var att vi fick kolla på åttornas teater en gång till!

Den är såå bra!

Och seriöst, Julian & Jonathan.. 2 die for !

 

Iallafall, nästsista lektionen var till mimers och hyra bok,

sen tillbaka till skolan och ha orientering typ , i regnet ! på skolgården..

Haha vi körde i bara 10 minuter typ, sen slutade vi !

 

Bussen hem, och nu sitter jag här ..

Mamma har också lämnat in min svarta mobil på lagning, men jag vill inte ha den!

Om jag inte får pengarna tillbaka så ska jag sälja den på blocket, punkt slut!

Lite klirr i kassan är aldrig fel ! ;)

 

Idag är det en månad kvar tills jag fyller år,

och gissa vem som fyller år imorgon!?

Min älskling:


  

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards