nilssonf

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av fredrika nilsson - 2 maj 2010 15:59

Nu ska vi åka,!

Jag , min syster och min bror sitter i bilen och väntar på min mamma och mormor..

Sen ska vi åka!

Bloggar när jag kommer hem, då kommer det hemliga inlägget, jag lovar!

 

Lyssnar på "Natteravn - Rasmus Seebach" men måste stänga av den nu -.-

Måste springa in och hämta min skor innan mamma låser :o

 

Hörs hemma! Puss. <3

 

  

Fin bild sen förra helgen i Skrea!

 


Av fredrika nilsson - 2 maj 2010 14:20

Jag har för tillfället bloggtor...

 

JA!

Nu kom jag på en sak jag ska göra ett inlägg om,

det får ni strax..

 

Blev lite sur på min mamma för jag fick inte köpa FRIDA tidningen, åååååååh !!!!

Iallafall, nu ska jag göra det "spännande" inlägget, ! ;)

Ett tråkigt och meningslöst inlägg , men ville få skriva något..

Och nu får jag snaaaaart ett utbrott..

Min "bror" sitter mittimot mig och håller på att tjata på mig om att han ska ha datan, (klipper till han snart)

och min m0rmor håller på att tjata "sitter du inne i husvagnen och trycker när det är så fint väder" VAFAN MAN SER INGENTING PÅ DATORN UTOMHUS!!!!!!!!!!!!!!111oneone

 

NU SKA JAG GÅ UT OCH LÄGGA MIG I SOLSTOLEN OCH DEPPA LITE OCH HATA MIN SLÄKT.

förlåt för alla fula ord och sånt, men jag blev tvungen!

Förlåt men min "bror" slår mig snart om jag inte ger han datan, så inlägget får komma om en timme eller så.. Puss

Av fredrika nilsson - 2 maj 2010 13:25

Nu ska jag springa iväg till ICA för att handla mat, min syster tvingar mig..

Det är sånt jag blir asarg på, när dom säger "KOM NU VI SKA HANDLA" och inte "Kan du följa med mig och handla?" ..

Jag har bara lust att börja gråta och.. ja, slå ner allt som ens är i närheten av mig..

 

Ska bara byta från mina minishorts till mjukisbyxorna, fast uppdragna då ! ;)

Denna helgen blev det inte många bilder, men dom får faktiskt duga..

Nu är klockan endast halv två, och inte förrän vid 6tiden ska vi åka hem!

Längtar hem faktiskt, till lille Cosmos!

 

  

Det är där jag bor.. På vänstra sidan av det gula stora  huset!

 

Nu tjatar min syster på henne, får behärska mig så jag inte slår till henne,

ttyl!

Av fredrika nilsson - 2 maj 2010 12:14

Internet har varit helt konstigt här nere igårkväll och idag..

Men nu så funkar det, tur det! =D

Satt nästan och hade lite dåligt samvete för min dåliga uppdatering, haha!

 

Igårkväll vid 10tiden så låg jag i sängen och kollade på när de andra körde yatzy, och sen spelade jag spindelharpan på datorn eftersom internet strulade, sen bara somnade jag, med kläderna på !

 

Så imorse vaknade jag runt tio, så åt jag frukost, och vädret var underbart idag!

Tog på mig mina minishorts och en oversize tunika, kääärlek på vädret!

Jag och min syster gick ner till havet och doppade fötterna (vattnet var iiiiiskallt) och spelade lite boll..

 

Det är vad vi hunnit med hittils, nu när internet funkar så ska vi sitta lite och surfa (H)

 

Just det!

Igårkväll träffade jag Moa en stund som har stuga här nere, Moa i min klass..

Vi gjorde inte så mycket, och i slutet cyklade vi lite..

 

Bloggar senare, pusspuss!

PS. Uppdateringen blir bättre när jag kommer hem lite senare, och även roligare inlägg !

 

  

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards