nilssonf

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av fredrika nilsson - 10 maj 2010 22:00

Dagens humör: Lite depp i slutet av skoldagen..
Dagens mående: Bra, förutom lite illamående runt sju i skolan ..
Dagens frisyr: Vanligt, utsläppt.

Dagens smink: Foundation och mascara.
Dagens klädsel: Tights, rosa brottarlinne & en svart tunika.
Dagens planer: Sova.
Dagens materiella vill ha: En ny jättestor garderob full med kläder.
Dagens fundering: Ingen speciell..
Dagens beroende: Inget.
Dagens tråkigaste: Att jag inte sov över iallafall..
Dagens längtan: Till på onsdag, då vi ska åka ner till Skrea.. Ska ju bli jättefint väder så får passa på att sola med Lisabeth!
Dagens superlängtan: Till jag får tillbaka min telefon!
Dagens tidning: Ingen..
Dagens låt: Rasmus Seebach - Natteravn.

Dagens bästa händelse: Vet ej.

Dagens önskan: Att det här blir världens bästa sommar, och att jag blir jättebrun.. + att jag blir brun som pepparkaka nere i Thailand..

Av fredrika nilsson - 10 maj 2010 21:53

Förut kollade jag ju då på film, det blev "Jennifers body" för andra gången, där Megan Fox är med i, hon är såååå snygg ! :


  

Vem skulle INTE vilja se ut som henne!?

 

Jaja, iallafall...

Jag åkte till skolan med Sanna vid sex tiden,

och det kom fler och fler klasskompisar..

Jag hade det jätteroligt under den tiden vi var där, och vid nio åkte vi hem..

Nu sitter jag här och har valt kläder till imorgon, har ju sovmorgon då , vi börjar 10.30 , = jag tar bussen som går halv tio, = jag går upp kvart över åtta..

Av fredrika nilsson - 10 maj 2010 14:44

Idag kommer det bli halvkass uppdatering,

eftersom jag ANTAGLIGEN ska till skolan igen vid sex, och stanna där till klockan nio.. Ska inte sova över, flera personer som gör att jag totalvägrar, tyvärr , eftersom det är sista gången hela klassen är tillsammans på fritiden innan sommarlovet..

Internet funkar inte heller, så sitter på mammas laptop..

Ska hjälpa min lillebror med sin läxa, och sen ska jag kolla på film..

 

Nu när jag skriver det här så skulle jag egentligen ha varit kvar i skolan, men sista lektionen blev inställd p.g.a att våran lärare blev sjuk, så vi slutade 13.35 istället för 14.50 ;)

Och ja, det ska komma fler och nya bilder snart!

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards