nilssonf

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av fredrika nilsson - 27 maj 2010 20:09

  




           






Orkar/hinner inte ladda upp fler bilder !

Av fredrika nilsson - 27 maj 2010 19:51

-Jag går runt och har dåligt samvete för jag är så dålig på att blogga, men jag ska bli bättre, så hoppas jag får ha kvar alla läsare iallafall!-

 

Idag började vi hos Marita eftersom hon fyllde år idag (AMIR OCKSÅ!!!! 20 ÅR!) så hade vi ett litet kalas för henne..

Först lekte vi typ charader, haha , !

Sen leka på lekplatsen, tårta, och spela brännboll &fotboll..

Kul som fan! :D

Vid halv tolv åkte vi till skolan och åt, och sista lektionen var egentligen religion, men vi skulle visa upp våra engelska sketcher !

När jag skulle läsa fick jag smått panik, och de andra fick läsa först, det var heeemskt !

 

När vi slutade så var jag med Lia och Sanna , men det blev kaos eller något, så Sanna gick hem , så var bara jag och Lia.. Vi promenerade typ bara, haha !

Tog bussen från kungälv till Bohus klockan sju och i bohus träffade man albin så man åkte buss med honom..

Nu ska jag äta, duscha, läsa bloggar, privatblogga och lite annat..

 

Massa bilder kommer sen, då kommer ni få se outfit för idag !

 

  



Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards