nilssonf

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av fredrika nilsson - 5 maj 2010 21:18

Idag var jag med Angelica och Sanna !

Dagen var som vanligt, lika kul :D

Sista lektionen var bad i oasen, så jag följde med Sanna och Angelica hem..

Eller ja, Jag och Sanna gick med henne hem..

Vi kollade på andra avenyn på datorn (OMG SISTA AVSNITTET, SHIIIT OCH TONY ÅKER IN I FÄNGELSE, GUUUUUUUUUUUUUUUUUUD I HATE IT)..

Ja, så känner jag.. Jag älskar tony :oooooooooooooo

 

Jag och Sanna åkte hem sen vid sju typ,

så hade vi väldigt roliga samtasämnen =D

Nu har jag gjort läxan till imorgon, och imorgon ska jag till Allum med Albin och hans mamma vid 5 .

Kommer därför inte blogga förrän runt 7 då ungefär tror jag :)

 

Ledsen för inga nya bilder, och min header som det står fredrika på , osv..

Ändrar det när jag har tid (:

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards