nilssonf

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av fredrika nilsson - 19 maj 2010 20:55

Ja, jag har ju berättat redan om dagen, så det behövs ju inte :)

 

Har gymmat nu med Sanna, det blev inte lika seriöst den här gången, då vi lyssnade på gamla goa låtar så det blev att sjunga och dansa istället..

T.ex byggare bob, då förstår nog alla att vi inte tränade som idioter ;)

 

Satt för det mesta vid träningen för armarna, och BTW!

Uppe i fontin så tog jag bara på mig en strumpa och en låg med Sannas strumpor på bryggen.. sen när vi ska ta på oss dom, puts väck! Då låg de i vattnet!

Endast hittat Sannas strumpa, så min är fortfarande spårlöst försvunnen!

Skumt..

 

Har duschat och laddar över bilderna till datan nu..

Kommer snart massa bilder och en video där jag sjunger helt oseriöst och är med i idol!

Måste kollas!

  

Av fredrika nilsson - 19 maj 2010 17:26

Hejj mina små puttenutte gullegrisar!


Sitter hemma hos Sanna nu, efter en dag i skolan..

Den var som vanligt, fast väldigt varm och skön..

Upp till fontin på sista lektionen (idrott) och orienterade eller hur man stavar det..

Det var hemskt och varmt.. (syrebrist)

I slutet solade och doppade vi fötterna så vi tog en klockan fyra buss..

Kom hem för en halvtimme sedan och vi har ätit min favoritmat, MAKARONLÅDA!


Snart ska vi gymma så vi måste dra oss, kommer ett videoinlägg och massa bilder när jag kommer hem halv nio ;)

Puss!

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards