nilssonf

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av fredrika nilsson - 3 maj 2010 21:34

  

Vad är det för sjuk människa som skriver så till mig?

 

 

-haha ironi-

Av fredrika nilsson - 3 maj 2010 21:28

Min gamla mail var fredrika.n-1996@hotmail.com , men eftersom jag nu heter Paulina, kan jag ju inte ha den MSNen!

Ja, jag är petig av mig, iallafall när det gäller såntdär,

så jag har en ny msn (eller den är egentligen gammal,) som jag kommer använda.

Nu når ni mig på

 

B-BABY@HOTMAIL.COM  <--- ADDA VÄLDIGT GÄRNA =DDDD


  

Mycket gammal bild!

Av fredrika nilsson - 3 maj 2010 20:21

Ja, igår kunde jag inte logga in !

Runt åtta typ!

Assurt, jag som tänkte blogga lixom!

Men iallafall, jag var med Sanna på kvällen, inte träffat henne på en vecka så vi hade mycket att prata om :D Iallafall jag -.- :D

 

Idag så var skolan ganska okej,

jag har blivit gyttja.. Okej kanske inte, men jesper kallar mig det HELA tiden!

Man får inte stopp på honom!

Sanna och jag försökte alla metoder.. Låsa in han i städskrubben, kittla han, jaga han, slå han, ingenting funkade! :o

Men dagen fortsatte, och tillslut tog den slut! Haha,

så jag & Sanna gick runt på västra gatan, sen åt vi på donken

TACK ÄLSKLING FÖR ATT DU BJÖD MIG, ÄLSKAR DIG!

och sen träffade hon en kompis..

Runt sex tog vi bussen hem och så var vi hemma hos henne en stund..

Vi diskuterade våra tänder, intressant, ja!

 

Nu sitter jag här och ska snart ge er ett mycket intressant inlägg..

Inte så långt, men det betyder f*n mycket!

 

Lia var inte i skolan idag, men imorgon kommer hon :D <3  

Av fredrika nilsson - 3 maj 2010 20:15

Jag är med i en tävling hos Moonzanna, en grymt söt tjej,

och tävlingen går ut på att bara kommentera inlägget om tävlingen på hennes blogg, så lottar hon en vinnare..

Priset är ett valfritt "föremål" ifrån sidan www.mahingo.com .

Själv önskade jag ett par skor, dom är sjuuuuukt snygga!

Kanske något att ha till avslutningen :D ?

Hade iallafall varit helt underbart att vinna, gå med ni också på www.moonzanna.se !

Bild på skorna jag tävlar om:


  

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards