nilssonf

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 21:20

När jag har sagt att jag ska plugga, så har jag faktiskt inte gjort det..

Bara typ kollat igenom boken, sen orkar jag inte mer,

men nu har jag gjort det!

På riktigt !

 

Sanna skrev på sin blogg att man var tvungen att vara klar med forskningen om sitt land på tisdag,

och jag hade inte ens börjat!

(Tack för påminnelsen)

Så jag satte mig nu och började skriva om mitt land MALI..

 

Nu ska jag lägga mig vid tv:n , puss ;)

 

  

Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 20:21

Dagens humör: Sådär..
Dagens mående: Bra!

Dagens frisyr: Solglasögon på huvudet, utsläppt och en stund tofs.

Dagens smink: Inget!
Dagens klädsel: Tubtop och shorts.
Dagens planer: Sova!
Dagens materiella vill ha: Ett solarium!
Dagens fundering: Vågar jag?
Dagens beroende: Solen ^^
Dagens tråkigaste: Vänta på Sanna medan hon åt xD
Dagens längtan: Till imorgon, solningen ;)
Dagens superlängtan: SKOLAN!
Dagens tidning: Ingen.
Dagens låt: Cant be tamed - Miley Cyrus.

Dagens bästa händelse: Solningen ;)

Dagens önskan: Att han inte ....

Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 20:15

Jag fyller år på avslutningen som sagt, den 12 juni..

Efter avslutningen den dagen, så ska vi ha vuxenkalas hemma hos mig!

Jag önskar mig:


  


Mer kommer jag inte på just nu!

 

När fyller ni år och vad önskar ni er?

Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 20:04

Tja !

 

Förut träffade jag Sanna då, och vi lade oss och solade fast på en annan plats idag..

Pratade lite, lyssnade på musik, osv..

Hoppas verkligen att det inte blåser lika mycket imorgon för då ska vi ses vid halv tolv ungefär och då ska vi sola när solen är som starkast ;)

 

Lite bilder från dagen!




          


  




Imorgon ska vi sola i stort sätt hela dagen, och senare mot kvällen vid 5 - 7 ska vi träna :D     

 

Hur har eran dag varit?

Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 13:44

Jag vill tipsa er om en hemsida som jag alltid går in på när jag vill ha texten till en låt..


 

Klicka på bilden för att komma till sidan..

 

"LETSSINGIT.COM" 

Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 13:21

  


1. På helger när jag vaknar och det är fult väder så kan jag vara på dåligt humör hela dagen, men är det jättefint så älskar jag allt och alla! Det gäller hela min familj, men den är ju lite wierd :S ^^

 

2. Jag har all energi i skolan.. Hemma på fritiden är jag inte alls lika "sprallig" för jag älskar skolan, och trivs jättebra med folket i min klass, så därför tycker jag mest om att vara "konstig" i skolan :)

 

3. Jag kan vara mig själv hela tiden.. Vill jag gå runt med 15 tofsar på huvudet som en liten unge så kan jag göra det utan att bry mig om vad omvärlden tycker.. Så ni som tycker jag ser helt .. konstig ut, ingen idé att säga det till mig, för jag kommer bara ihåg komplimanger, inte sån skit som bara människor med dåligt självförtroende säger..

 

4. Jag älskar att äta med fingrarna!

 

5. Jag blir aldrig bra på skolfoton, men nästa år i åttan SKA jag bli bra, annars ska jag be om omfoto =D Haha, nä men.. Ja!

Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 13:13

Ändrade planer, blir till att vara med Sanna istället ^^

Hon ska bara fixa sig klart snabbt, sen ska vi ses..

Sola idag också?

I hope so.. !

Idag ska vi sola längre, och prata mycketmycket !

 

Outfit:


  


  


  



Av fredrika nilsson - 23 maj 2010 12:08

Idag vaknade jag runt elva, så kollade jag på "Jims värld" och "Gilmore Girls" , tycker om båda väldigt mycket, fast ingenting slår 2½ men!

Började baka med min syster för ett litet tag sedan, vi är ensamma hemma  eftersom mamma och pappa åker snart till Skrea för att hämta min lillebror -.-

Vi bakar det jag bakade igår, S & LB's special ;)

Just nu ligger plåtarna i ugnen så vi sitter och lyssnar på musik och jag bloggar :D

 

Sen kommer 5 sanningar, dagens (som jag glömde igår), ett inlägg om min födelsedag (vad jag önskar mig, mitt kalas, osv) ..

Idag ska jag bara njuta av värmen och så..

Imorgon har vi studiedag så jag ska träna och sola med Sanna!

 

T T Y L <3

 

  

Presentation


I den här bloggen kan du läsa om allt mellan himmel och jord. Du kan läsa om tips, mode, min dag, mina åsikter och självklart en massa bilder!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards